dimarts, d’octubre 14, 2008

Me l'han pelat

A veure, ja sé que es du la cabellera, que una tofa potent és marca de bon mascle, i que la mata de pèl és sinònim d’alegria i festa. Però que hi farem, me la va pelar. I per més que digueu trobo que ho va fer amb traça.

Ara, pelat com un cargol, no he de perdre el temps amb pintes i potingues... Ara, ja no m’he de preocupar de pentinar-me. Ara, quan em rento tot s’eixuga de seguida i a la piscina puc nedar sense gorreta. I el més important de tot, quan amb el palpís dels vostres dits noto que em fregueu la closca el meu plaer es dispara com la més viva de les molles.
vladimir

6 comentaris:

Anònim ha dit...

On hi ha pel hi ha alegria...
Però a vegades porqueria!

Anònim ha dit...

No li han pelat, aquest ós té soriasi o algun tipus de micosi. Certament el pèl li ha caigut d'una manera molt estranya, potser l'han depilat. Pobret, amb aquest posat dubto que se li dispari cap molla.

Per cert, vladimir, has vist mai el prepuci d'un ós? és molt curiós.

ÀnimaAlada ha dit...

prepucis i alegria...?! hi ha unes històries sobre els pelats... no sé si són llegenda urbana!

Anònim ha dit...

menxu,
a vegades, però allò que no mata engreixa.

biologa,
mai m'he mirat un prepuci amb el detall que caldria. Ara bé, si vostè vol, mirarem pel forat des d'on es veu Montserrat.

Benvinguda.

ànima,
no sé per on vas, no ho acabo de veure clar, és com si m'estés tornant cec;)

Anònim ha dit...

hometatge a en de la Peña?

Anònim ha dit...

vladi, perqué no poses una foto de com t'han pelat? no em siguis vergonyós.